Philips SHB4000

Sluchátka Philips SHB4000 patří do segmentu bezdrátových sluchátek, které nám samozřejmě umožní poslech hudby z našeho přehrávače nebo mobilu, a to bez toho, abychom snad byli odkázáni třeba na nutnost propojování prostřednictvím kabelu – který se tak nikde neplete. Jako použitá technologie model Philips SHB4000 vsadil na osvědčené Bluetooth, což nabídne nejenom dostatečně rychlý přenos zvukových dat, ale i snadné, doslova bleskové spárování. Navíc můžete hudbu poslouchat, i pokud jste ve vzdálenosti okolo 15 metrů od spárovaného zařízení.

Pokud se sluchátky a jejich designem a funkcemi existují pozitiva, je to určitě možnost ovládat prostřednictvím sluchátek nejenom skladby, ale také přijímat nebo jinak ovládat hovory. Tím se dostáváme i k druhé funkci, která vám umožní prostřednictvím vašeho mobilu takto telefonovat. Tato sluchátka ale rozhodně potěší také něčím dalším, konkrétně jak nízkou hmotností která je pouze 71 gramů, tak i tím, že dobře sedí na uších. A to jak díky propracovanému tvaru, tak díky tomu, že model Philips SHB4000 nabídne také měkké náušníky zhotovené z umělé kůže.

Samotná integrovaná baterie nabídne dobrou kapacitu, která umožní buď 9 hodin nepřetržitě telefonovat či poslouchat hudbu, ale nabídne pohotovostní režim dlouhých 200 hodin. Nabíjení je poměrně snadné, a to pomocí standardního USB kabelu, který je propojen buď s nabíječkou, nebo telefonem či jiným zařízením.

Ačkoliv výrobce samotný udává, že zvuk sluchátek Philips SHB4000 je naprosto precizní, přece jenom by se několik drobných problémů dalo najít. Především to jsou nižší basy, s čímž souvisí také to, že méně kvalitní je i integrovaný mikrofon určený pro standardní hovory. V této cenové hladině tedy mohou některé náročnější zájemce lehce zklamat, ale pro běžný poslech jsou zcela určitě možností, jak nikoho nezklamou. Zvláště potom mladší generaci, která může vybírat jak z černého, tak i stříbrného provedení.

Cena
1 063 Kč
Kmitočtový rozsah od Hz