JBL Synchros E40BT

Na první pohled skutečně stylově a velmi elegantně vypadající bezdrátová sluchátka, která poznáte podle označení JBL Synchros E40BT. Pokud něčím zaujmou, tak nejenom svým designem, ale samozřejmě také podle velkých, 40 milimetrových měničů. Ty jsou navíc výklopné, což výrazně zvyšuje celkovou kompatibilitu v případě transportu sluchátek. Samozřejmostí je však i to, že sluchátka perfektně sedí na uších a umožní tak bezproblémový poslech hudby.

Té je zajištěno i díky tomu, že zmíněné měniče vaše uši dokonale obklopí, čímž celkově přispějí k tomu, aby vás nerušilo případné okolí a hluk z něho samotného. K tomu všemu ale přispívají i další technologie, jako PureBass, který právě přispívá k lepší kvalitě zvuku. Zklamáni ale nebudete ani tím, jaké vám model JBL Synchros E40BT dokáže přinést hudební zážitky ze skladeb v jakékoliv tónině. Vliv na to mají jak kvalitní komponenty, tak i systém s názvem Hear the Truth™.

Jelikož jsou JBL Synchros E40BT bezdrátovými sluchátky, můžete dát sbohem jakýmkoliv kabelům a sluchátka se svým zařízením jednoduše spárovat pomocí Bluetooth technologie. Vše je postaveno na možnost spárovat sluchátka se zařízením pomocí stisknutí jednoho tlačítka. Tyto funkce však pokračují i v rámci dalších možností, jelikož jedním tlačítkem lze i jednoduše přepínat z režimu hudby na režim handsfree, nebo také jednoduše měnit skladby, které chcete poslouchat.

Poměrně inovativní funkcí těchto sluchátek je ale technologie ShareMe, která umožní jednoduše sdílet, tedy streamovat vámi poslouchanou hudbu s dalšími sluchátky, které tuto technologii podporují. A to až 16 hodin v kuse, jelikož to je doba, po kterou vám JBL Synchros E40BT umožní poslouchat. A pokud baterie dojdou, lze je buď nabít, nebo využít externího kabelu, který připojíte a dále posloucháte klasickým způsobem.

Cena
2 790 Kč
Kmitočtový rozsah od Hz